Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Η Ασήμαντη Αφεντιά μου...


Καλέ μου φίλε και αμύητε αναγνώστη Θανάση, με έχεις ζαλίσει με την επιμονή σου να μάθεις ποιος είμαι. Μου στέλνεις μηνύματα (κάτω από διαφορετικά ονόματα, βεβαίως, αλλά εγώ έχω μάθει να σε αναγνωρίζω) και κάνεις υποθέσεις ότι μπορεί να είμαι ο Μέγας Διδάσκαλος, κάποιος Ένδοξος αδελφός ή ο κυρ Παντελής ο μπακάλης της γειτονιάς σου.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει καμία σημασία ποιος είμαι, καλέ μου Θανάση. Αυτοπροσδιορίζομαι ως Τέκτων, οι αδελφοί μου με αναγνωρίζουν ως τέτοιο και αυτό θα έπρεπε να σου αρκεί. Δεν έφτιαξα αυτό το μπλογκ για να προβάλλω τη φάτσα μου, το επάγγελμά μου ή για να βρω γκόμενες. Το έκανα από μια εσωτερική παρόρμηση, θέλοντας να εξηγήσω με απλό, κατανοητό και μη υπεισερχόμενο στα Τυπικά μας τρόπο, τι είναι επιτέλους ο Τεκτονισμός και πόσο λανθασμένες, κακόβουλες και παραπλανητικές είναι οι φήμες γι αυτόν.

Μου αρκεί μόνο να βλέπω ότι οι αδελφοί μου, αλλά και πολλοί άλλοι συνάνθρωποί μου, διαβάζουν αυτά τα λίγα που έχω να πω και τα εκτιμούν, σε βαθμό που δεν είναι λίγοι αυτοί που αποφάσισαν να “κρούσουν τη θύρα” και να μυηθούν στον Τεκτονισμό, παρακινούμενοι από τα κείμενα αυτά.

Αναγνωρίζω ότι με αυτό τον τρόπο παραβαίνω το άρθρο 15 του Γεν. Κανονισμού της Μεγάλης Στοάς, το οποίο απαγορεύει τη δημοσίευση θεμάτων περί τον Τεκτονισμό, χωρίς την έγκριση του Μεγάλου Διδασκάλου. Όμως, γνωρίζοντάς τον και ξέροντας ότι το Μεγάλο Συμβούλιο της ΜΣΤΕ απαρτίζεται από φωτισμένους αδελφούς, οι οποίοι αντιλαμβάνονται το πνεύμα των κειμένων μου, ελπίζω ότι δεν θα ψάχνει να βρει ποιος είμαι για να με ρίξει στο Πυρ το Εξώτερον. Βλέπεις, παρόλη την επιμονή σου να με “ξεψαχνίσεις”, εξακολουθώ να τιμώ την υπόσχεση που έδωσα στους αδελφούς μου να μην ρίξω τα Τυπικά της Αδελφότητάς μας “βορρά τοις κυσί”, ακόμη κι όταν έχω να αντικρούσω ανθρώπους δύσπιστους, προκατειλημμένους και εχθρικούς απέναντί μας.

Αν μπορώ να πω λίγα πράγματα για εμένα, θα έλεγα ότι “είδα το Φως” σε μια πολύ αξιόλογη και μεγάλη Στοά που απαρτίζεται από αγαπημένους και ξεχωριστούς αδελφούς που με περιβάλλουν με την αγάπη τους, αλλά λόγω της επαγγελματικής μου ενασχόλησης ανήκω πια σε μια άλλη, εξίσου αξιόλογη Στοά, σε άλλη πόλη της Ελλάδας, τα μέλη της οποίας είναι επίσης άνθρωποι που διακρίνονται για την καλλιέργεια και το ήθος τους και τους οποίους τιμώ και αγαπώ ιδιαίτερα.

Δεν είμαι στην πρώτη μου νιότη, ούτε και ονειρεύομαι ότι κάποια μέρα θα κατακτήσω υψηλά αξιώματα μέσα στην Ελευθεροτεκτονική Αδελφότητα. Μου αρκεί που μια φορά κάθε εβδομάδα βρίσκομαι σε ένα μέρος που περιβάλλομαι από ανθρώπους που εκτιμώ για την καλλιέργεια του πνεύματος και της ψυχής τους και μπορώ να επαναλαμβάνω εκείνη την Άχρονη Στιγμή μαζί τους, μιλώντας και ακούγοντάς τους και στο τέλος να έχω την ευκαιρία να πιω ένα κρασάκι στην παρέα τους, πριν γυρίσω στο καλύτερο άλλο μου μισό, στο σπίτι μου.

Δεν απεργάζομαι το τέλος του Σύμπαντος, δεν έχω παρτίδες με τον Σατανά ή τον γυιόκα του, δεν θυσίασα ποτέ κοτόπουλα στον Ασμοδαίο και οι μεγαλοτραπεζίτες αυτής της πλάσης θα γελούσαν περιφρονητικά αν έβλεπαν το υπόλοιπο του λογαριασμού μου.

Έχω αρκετούς Εβραίους φίλους, αλλά οι κουβέντες μας περιορίζονται πάντα στα ίδια θέματα που θα συζητούσα με τους Χριστιανούς ή Μουσουλμάνους φίλους μου, δηλαδή στα παιδιά μας, τις γυναίκες μας, το ποδόσφαιρο, την πολιτική, τα αυτοκίνητα, τα μέρη που έχουν καλό φαγητό και κρασί και τα οικονομικά ζόρια που τραβάμε όλοι μας. Κανένας δεν μου ζήτησε ποτέ να προδώσω την Πατρίδα μου για χάρη οποιασδήποτε ιδεολογίας.

Δεν επωφελήθηκα στο παραμικρό από τη συμμετοχή μου στην Τεκτονική Αδελφότητα, δεν έκλεισα μεγάλες δουλειές “πίσω από κλειστές πόρτες” και δεν διορίστηκα σε καμία κυβερνητική θέση επειδή ήμουν Τέκτονας. Αντίθετα, προσπάθησα να προσφέρω δωρεάν τις επαγγελματικές μου υπηρεσίες στους αδελφούς μου όποτε αυτοί το χρειάστηκαν και γνωρίζω πολλούς άλλους αδελφούς που έπραξαν ανιδιοτελώς το ίδιο. Άλλωστε, ποτέ και κανένας από τους αδελφούς μου δεν μου ζήτησε να παρακάμψω κάποιο αξιοκρατικό μου κριτήριο για να εξυπηρετήσω κατ'επιλογή είτε τον ίδιο, είτε κάποιο δικό του άνθρωπο, εις βάρος κάποιου άλλου, αμύητου συμπολίτη μου.

Εν ολίγοις, Θανάση μου, είναι άσκοπο και ανούσιο να μάθεις ποιος είμαι. Είμαι απλά ένας ταπεινός Τέκτων που προσπαθεί να σου εξηγήσει δυο-τρία πράγματα και αυτό θα έπρεπε να σου αρκεί.

Ελπίζω να είσαι και πάλι εδώ στο μέλλον για να τα διαβάσεις...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά δεν έχει τόσο σημασία ποιός είναι ο γράφων , όσο τα κείμενα και η ατμόσφαιρα που αποπνέουν .

Για τον λόγο αυτό , σε ευχαριστούμε , αγαπητέ , όλοι εμείς οι αμύητοι (προς το παρόν τουλάχιστον !)

Ανώνυμος είπε...

....Δεν απεργάζομαι το τέλος του Σύμπαντος, δεν έχω παρτίδες με τον Σατανά ή τον γυιόκα του, δεν θυσίασα ποτέ κοτόπουλα στον Ασμοδαίο ....

Είναι σεβαστή η δηλωσή σας και την θεωρούμε ειλικρινή . Εμείς , οι "απ'έξω" , βομβαρδιζόμαστε όμως συνεχώς με τον ισχυρισμό ότι τεκτονισμός και εωσφορισμός είναι το ίδιο και το αυτό.... Τι μπορεί να απαντήσει κάποιος σε αυτό ? ? ?

GREEK MASON είπε...

Aν κάποιος σας κατηγορήσει για κάτι απίθανο, όπως ότι συνωμοτείτε για να εξολοθρεύσετε όλες τις κουτσομούρες του σύμπαντος, εσείς τι θα απαντούσατε; Βλέπετε, κάποιες κατηγορίες δεν μπορούν να απαντηθούν, λόγω του φανατισμού και της βλακείας του κατηγόρου.

Ελπίζω, διαβάζοντας τις αναρτήσεις μου, να πάρετε κάποια ιδέα του τι πραγματικά είμαστε.

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά διαβάζοντας τις αναρτήσεις σας, η εικόνα που λαμβάνουμε για τον τεκτονισμό είναι τελείως διαφορετική από την γενική εικόνα που (δεν ξέρω για ποιούς λόγους) επικρατεί ή προσπαθούν να μας επιβάλλουν.

Αντιλαμβάνεστε όμως, ότι η άρνηση τέτοιων κατηγοριών από ανθρώπους που συμμετέχουν στην αδερφότητα ή ακόμη και τον επίσημο τεκτονισμό (υπάρχει μια σχετική ανακοίνωση του Μ.Διδ.) βοηθα και παρακινεί όλους εμάς που δεν είμαστε αρνητικοί, αλλά απλά διατηρούμε κάποιους ενδοιασμούς.

Φυσικα, κάποιος κάποια στιγμή πρέπει να το πάρει απόφαση και να κρίνει ιδιοις όμμασι

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πιστεύω ότι είσαι ο "Αριστοτέλης" ο οποίος μόλις γύρισε από την Ανδρομέδα" και τον αστερισμό του Μ Λαγού...